П`ятниця, 26.04.2024, 09:16Приветствую Вас Гість | RSS
Привільненська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
Меню сайту
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Логопедична служба


 

Вчитель-логопед Веліховська В.В. надає спеціалізовану логопедичну допомогу учням, що мають різні вади усного та писемного мовлення. Основним завданням вчителя-логопеда є діагностика і корекція існуючих мовленнєвих порушень та своєчасне попередження ускладнень та неуспішності у навчанні, що ними зумовлені.

Різні відхилення в розвитку мовлення дитини (вади звуковимови, порушення фонематичної системи, недорозвиток лексичної й граматичної системи) негативно позначаються на сприйманні мовлення, висловлюванні власних думок і перешкоджають в опануванні правильного читання та грамотного письма.

Згідно навчального плану заняття у 2–4 класах проводяться 4 раз на тиждень, у 5 – 9 класах 1 раз на тиждень. Ці заняття проводяться як в груповій формі, так і в індивідуальній для тих дітей, які цього потребують. Діти граючись оволодівають навичками та знаннями з подолання мовленнєвих вад.

Робота логопеда дозволяє усунути або пом’якшити мовленнєві вади вихованців, сприяючи досягненню головної мети педагогічного впливу – вихованню всебічно розвиненої особистості.

Своєчасне опанування мовлення – основа розумового розвитку дитини, запорука повноцінного її спілкування з людьми та адаптації у соціум.

ПОРАДИ ТУРБОТЛИВИМ БАТЬКАМ

Діти, що мають проблеми з мовленням, часто стають замкнутими, дратівливими, невпевненими у собі, гальмується їх загальний розвиток. Якщо вчасно не почати виправляти порушення мовлення, з плином часу домогтися успіху буде набагато складніше. Необхідно звернутися до логопеда, який розробить програму занять з врахуванням індивідуальних особливостей дитини.

З багатьма проблемами неможливо впоратися без допомоги фахівця, що володіє певними методиками, АЛЕ робота з корекції вимовних навичок повинна продовжуватися і вдома.

Логопед радить:

  1. Розвивати щелепні м’язи і м’язи язика. Ефективне пережовування грубої їжі, полоскання рота, надування щік, перекочування повітря з однієї щоки в іншу і т.д.
  2. Розмовляти з дитиною тільки на правильній «дорослій» мові, ні в якому разі не використовувати «дитяче сюсюкання».
  3. Частіше розмовляти з дитиною, терпляче відповідати на всі її запитання, заохочувати до бажання їх задавати.
  4. Виконувати кілька разів на день артикуляційну гімнастику. Її мета змусити працювати мовленнєві м’язи, що є необхідним для вимови звуків, зробити їх більш слухняними. До складу артикуляційної гімнастики входять вправи для язика, губ, піднебіння.
  5. Не перевантажуйте дитину. Не рекомендується проводити заняття більше 15-20 хвилин.
  6. Використовуйте вправи для розвитку дрібної та загальної моторики.
  7. При заїканні добрі результати дають музичні заняття, що сприяють розвитку мовного дихання, темпу і ритму.
  8. Заняття з дитиною не повинні бути нудним уроком, необхідно постаратися перетворити їх на захоплюючу гру, створити спокійну, доброзичливу атмосферу, налаштувати дитину на позитивний результат, частіше хвалити.

Пам’ятайте: тільки ви здатні допомогти дитині розвиватися гармонійно!

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz