Впровадеження методу
Спецсемінар - практикум
"Ефективний стиль педагогічної діяльності"
Засідання педагогічної ради
"Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя та вихователя
в контексті Концепції Нової української школи"
Вчителі нашої школи належну увагу приділяють проектному навчанню розробленому американськими педагогами Д.Дьюї та В.Кілпатриком.
Групова робота над проектом – практика особистісно орієнтованого навчання у процесі групової діяльності учнів.
Проектна діяльність
Опановуючи культуру проектування,учні привчаються мислити,самостійно планувати свої дії, удосконалювати свої навички та культуру особистісного спілкування і співробітництва.
ПРОЕКТНЕ НАВЧАННЯ ПЕРЕДБАЧАЄ «ПРОЖИВАННЯ» УЧНЕМ КОНКРЕТНИХ СИТУАЦІЙ,ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ,КОНСТРУЮВАННЯ.
Групова робота
Використання комп’ютера,інтерактивної дошки як нових засобів навчання дає змогу підвищити мотивацію навчання,активізувати пізнавальну діяльність учнів,урахувати їх індивідуальні можливості,підтримати діяльнісний підхід до організації навчального процесу.
Тестові завдання
Фізкультхвилинки
Ігрові проекти дають можливість учням обирати собі певні ролі обумовлені змістом проекту. Ступінь творчості учнів високий, але домінуючим видом діяльності все – таки є гра.
Проектна технологія передбачає використання педагогом сукупності дослідницьких,пошукових, творчих за своєю суттю методів, прийомів,засобів
Через проектну діяльність стимулюємо інтерес учнів до певних проблем.
|